+

ÁSZF

Általános szerződési feltételek Jelen általános szerződési feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a (http://ibyldesign.hu) weboldalon elérhető szolgáltatások feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatásokat, melyeket ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
1. A SZOLGÁLTATÓ ADATAI Név:Lukács László ev.
Székhely címe: 4432,Nyíregyháza Sugár utca 45.
Adószám:46916323-1-35
Bankszámlaszám: 11773449-02767989-00000000
E-mail cím: ibyl.design17@gmail.com
Telefonszám: +36209424707
2. AZ ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ELFOGADÁSA 2.1. Felhasználó a webáruházban történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
2.2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő vásárlás semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
2.3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
2.4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
2.5. A Szolgáltatót nem terhelifelelősség ha az oldalon megjelenített színek a valóságban eltérnek, ugyanis a különböző monitor beállítások miatt minimálisan eltérhetnek a színek a valóságtól!
3. RENDELÉS MENETE 3.1. 3.1 A vásárláshoz nem szükséges regisztráció. Regisztráció esetén a felhasználó bejelentkezik a webshopba, mellyel megkezdheti a vásárlást
3.2 Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
3.3 Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
3.4 Felhasználó kiválasztja a szállítási címet, majd a szállítási/fizetési módot.
3.5. A megrendelés véglegesítése előtt van lehetősége megjegyzést hagyni a "Megjegyzés, feltételek" pont alatt. Itt adhatja meg egyedi termék esetében, hogy mi szerepeljen a terméken, vagy hogy nézzen ki,
4. FIZETÉSI MÓDOK, SZÁMLÁZÁS 4.1. Fizetni előreutalással lehet.
4.2.A IbyL.design webáruházban leadott és kifizetett rendelések kapcsán minden esetben számlát állít ki a Szolgáltató, melyet emailben eljuttat vásárló részére.
4.3. A szolgáltató a vásárlásról e-mailben tájékoztatja a vásárlót a megrendelése előkészítéséről, és megrendelése várható érkezéséről, valamint a fizetendő bruttó összegről.
4.4. A megrendelések feldolgozása a megrendelés feladását követő 12 órában megtörténik.
4.5. A teljesítési határidő minden terméknél eltérő lehet, ami a legtöbb termék leírásánál megtalálható. megrendelést követő email-ben a várható teljísítési határidőről tájékoztatást ad a Szolgáltató.
4.6 Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék vagy az elkészítésehez szükséges alapanyag nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
5. Elállási jog 5.1. Vásárlóinkkal minden részletet igyekszünk egyeztetni megrendelés előtt, mivel minden esetben a megrendelő kérése/igénye szerint készítjük a dekorációkat!
5.2 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.
5.3. Az elállási jog gyakorlásának menete.A vásárló a termék elállásától köteles tájékoztatni a szolgáltatót írásban a termék kézhezvételétől számított 3 napon belül. A szolgáltató kivizsgálja az elállás okát és szintén írásban tájékoztatja a vásárlót az elállási kérelme befogadásáról, és elfogadásáról vagy elutasításáról. 5 .2. Mielőtt rendelsz, fontos tudnod, hogy bár internetes vásárlások esetén a vásárlót elállási jog illeti meg*, ez alól azonban vannak kivételek, pl egyedi kézműves termékek esetén is, mint amilyen az általunk készített dekoráció.
„A Vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak” (pl. névre szóló termék, egyéb feliratos termékek, gravírozás, stb.)”
* „Az Európai Unió minden tagországában, ezen belül Magyarországon, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet értelmében a távollévők közötti szerződés – amely fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak – a továbbiakban: internetes vásárlás esetében, a fogyasztót elállási jog illeti meg. Az elállást a 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet értelmében a fogyasztó nem köteles megindokolni.”
6. A KELLÉKSZAVATOSSÁGRÓL, A TERMÉKSZAVATOSSÁGRÓL ÉS A JÓTÁLLÁSRÓL SZÓLÓ TÁJÉKOZTATÓ 6.1 A Fogyasztó a 45/2014 (II.26) kormányrendelet szerint élhet kellékszavatossági, termékszavatossági, jótállási igényével.
6.2 Kellékszavatosság.
Fogyasztó a vállalkozás hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. Fogyasztó választása szerint alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: A Fogyasztó kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igény teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést a Fogyasztó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Fogyasztó is kijavíttathatja, illetve végső esetben a szerződéstől is elállhat.
Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni.
6.3. 2 Termékszavatosság
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Termékszavatossági igény kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben érvényesíthető. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan Fogyasztó nem érvényesíthet
6.4. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban sz egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.
A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának napja.
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
7.JÓTÁLLÁSI VAGY SZAVATOSSÁGI IGÉNY BEJELENTÉSÉNEK MÓDJA Név: Lukács László
Levelezési cím: 4432, Nyíregyháza Sugár utca 45.
Telefonszám: +36209424707
E-mail cím: ibyl.design17@gmail.com
7.2. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK
Panaszügyintézés helye, ideje, módja: A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Békéltető Testület
Cím/Levelezési cím:4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: (42) 420-180 E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
8. PANASZKEZELÉS A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panasz kapcsán intézkedik és azt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A válasz időpontja jelen szerződés értelmében a postára adás dátuma. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a felhasználót.

Kapcsolat

  • 4432, Nyíregyháza Sugár utca 45.
  • +36209424707
  • ibyl.design17(kukac)gmail.com

Hírlevél

Viltor - webáruház készítés és bérlés

A weboldal sütiket (cookie) használ az alapvető működés, valamint a jobb felhasználói élmény eléréséhez. Az oldal használatával elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, valamint az Adatvédelmi tájékoztatót. A süti beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.